streda 1. januára 2014

RozJAZZda/y/



Po každom páde
príde nový - rozjazd
v paráde!


6 komentárov:

  1. hehe ... rad vidim, ze uz trenujete ... az priste prijedete, pujcim hadry a jdete do toho s nama & zadne vymlouvani :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. o vymlouvání pomlčte,
    toto je práve z akcie, na ktorú ste ráčili nedoraziti, pane

    trénujeme len v rámci fotkania

    jinak dobrý

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hehe ... nikdy :-)

    Skoda no ... mohli jsme si zabruslit vsichni spolu ... verte, ze bych ty duvody za brusleni rad prohodil, pane ...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja vám to verím,
    ale teda len v prípade ak ste schopní uznať, že povyšovanie príčin nad dôsledky /čítajte smelo dôvodov nad výsledky, neasi/ sa už dnes ne nosí ani na olympiáde ...

    jinak furt dobrý

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jej, aháá, ono je to z blavy...no vidíš, ja mám odtiaľ len bežný cvak priemerný, ty tomu vieš dať aj myšlienku, to sa cení
    ale mu poriadne čistíš žalúdok, Hynčokovi nášmu :-)
    hokej som nikdy nehrala, ale korčuľovať som chodievala, kedysi, moja stará mama sa na korčule zobrala ešte v dobe, keď mala 70 rokov, takže, Mirko, nikdy nie je neskoro, alebo - dovtedy nie je neskoro, kým už neskoro je...to sú ale "múdrosti", všakže :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som jeho guru, asi
    tajný, ale nikoliv tichý

    s múdrosťami je vždycky kríž, už oddávna, povedať nejakú múdrosť je na hrane oxymoronu, páč múdre je mlčať,
    ale keď budú všetci múdri, nebude treba nás, o statných, asi

    ešteže to vyzerá byť dosť ďaleko, ten čas keď budú ...

    OdpovedaťOdstrániť