pondelok 30. decembra 2013

SúZnenie



znamená =
viac
netreba


4 komentáre:

  1. Prvni je sympaticka ... prostredni prostredni ... a ta posledni ... ta posledni je proste uzasna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sem a k ďaľším sa vrátim neskôr, začína sa mi ťažko sústrediť, som unavená

    OdpovedaťOdstrániť
  3. popravde - veľmi zvláštne poskladanie, hovorím si v duchu...možno len nerozumiem....prvá mi tam nejak príde príliš odlišná od tých dvoch ďaľších...ale mne sa aj práve to páči, že to poskladáš tak nepredvídateľne, prekvpaujúco. Myšienku si povedal veľmi pekne a jednoducho a ladí mi s fotkami...akurát tá prvá mi tam stále akosi obrazovo vyčnieva, prečnieva, alebo čo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten mních s čuvačom boli ako zjavenie, väčšinou sa religiózni ľudia neradi fotia, tento pán mi prikývol /nemyslím, žeby radosťou skákal, ale súhlasil/, dával nejakú mincu do stánku, kde boli použité knihy zdarma, žiadnu si nebral, len podporil dobrú vec - takí ľudia si zaslúžia rešpekt rešpekt, keď si uvedomím, že na svete existujú ľudia, ktorí sú v jednom kuse v nejakej hospode, ale na knihy nemajú budget, tak nielen rešpekt, ale aj po klony, o tym žádná

    OdpovedaťOdstrániť